utorok 18. októbra 2016

niečo nové...

niečo modré...
Prajem pekný utorok!

Momentálne sa toho toľko deje, že ani nestíham počítať,ako dni ubiehajú. Na dome sme začali maľovať izby, objednávať nábytky a koncom týždňa ideme pre dlažby, obklady a iné veci. Okrem toho mažel je stále pracovne preč a ja strážim sestre dcérku, ktorá je zo škôlky doma a cez víkendy mávame ešte aj tréningy s deťmi- doborvoľnými hasíčatkami Plamienkami. V súčasnosti ich máme asi 20 vo veku od 9-13rokov, čo dá občas zabrať, ale nesťažujem sa, človeku dodadjú plno energie a radosti. 
 Ale čo sa toho modrého týka, 2 týždne dozadu sme zistili na ultrazvuku, že budeme mať chlapčiatko. Ja som to síce tušila už od začiatku, ale od lekára to bolo potvrdené až v 22. týždni. Následne ma mažel prekvapil a objednal nás na 3D ultrazvuk a domov sme si priniesli už v našom rodinnom albume krásne fotky nášho drobčeka. Ja som sa už vážne nevedela dočkať, kým to bude potvrdené, chccela som vybrať už farby do detskej izby, doplnky a tak podobne, veď to poznáte. Ešte v septembri som si z Bonami objednala koberček do detskej, asi som ozaj vedela, že to bude chlapec. Nakúpila som si aj vlnu pre bábätká a dala sa do pletenia svetríka, ajkeď neviem, čo z neho vznikne, nie som ktovieaká zručná, ale cení sa aj snaha. Okrem toho si užvizuálne dávam dokopy, ako bude izbička vyzerať, vanilkové steny, okrem jednej, na tej budú vzory a samozrejme ladené do modro-šeda! Včera som úplnou náhodou kúpila úchytky na nábytok (KiK, 1€ za kus) a úžasnú látku na závesy, no musia počkať, lebo sa mi pokazil stroj.
Kresielko mám z bazáru v Moste pri Bratislave a je úžasné! Keďže nie je moc vysoké, pohodlne sa doň usadia detičky a to sa mi v budúcnosti bude hodiť. 
Majte krásny a úspešný deň!



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára