utorok 11. apríla 2017

veľkonočná...

výzdoba.
           
 Ahojte, už nejaký čas, vždy keď malý zaspí a mám čas, si pomaličky chystám veľkonočnú výzdobu. Vajíčka som začala vyfukovať už pred mesiacom a postupne sa k nim pridali aj iné dekorácie. V kvetinárstve u nás som si zadovážila dvoch zajačikov a pridala k nim sedmokrásku.                                    
                  
 V nedeľu som zasadila veľkonočné žitko ku ktorému pribudnú ručne šité vtáčiky. Inšpirovala som sa na Pinterest-e ako takmer vždy, látky som nejaké doma mala, nejaké dokúpila a už len ten čas bolo treba nájsť. Dva dni si Kubko doprial dlhší spánok a keďže som nechcela buchotať so strojom, ručne šité vtáčiky boli na svete.              
                         
                         
Neutrálne ladená obývačka tiež znesie jarné farby a tak na sedačke pribudli nové vankúšiky. Nie sú dokonalé,ale aspoň trochu rozveselia izbu. Posledný týždeň pred Veľkou nocou využijem na zdobenie vajíčok a asi aj niečo sladké upečiem.
           
              
                     Prajem pekný utorok!




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára