utorok 13. septembra 2016

závislosť...

každý máme nejakú, že? 
Prajem pekný utorok! 
Tá moja vyzerá asi takto: Stojím v Lidli pred veľkými košmi plnými jarných cibuľovín, viem, že tento rok ich nebudem mať kde zasadiť, no ajtak sa tam hrabem a hľadám fialové hyacinty. Bingo! Našla som aj ružové! Položím do košíka a posúvam sa k tulipánom. Načo by mi bolo balenie 15 kusov, keď majú mix 50. Ach jaj, zase som tomu prepadla! Ajtak si spokojne odchádzam z obchodu a rozmýšľam, kde by som ich predsalen vysadila. Bývať pravdepodobne pôjdeme do Vianoc, ale okolie domu ešte nie je pripravené na sadenie, takže budú musieť počkať rok. Nevadí, na budúci rok k nim dokúpim zase narcisy a krokusky, už sa teším! Máte aj vy nejakú závislosť, ktorá vás nenechá len tak odísť z obchodu, kľudne napíšte!
Majte krásny slnečný deň.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára