nedeľa 28. mája 2017

krajší výhľad...

z okna...
                  
              Prajem peknú nedeľu!
Určite mnohé z vás, ktoré ste stavali dom poznáte, rýchle nasťahovanie, provizórne riešenia v dome, nedokončené veci a okolie domu a la stavenisko. My to máme doma dosť podobné, ajkeď musím priznať, že v dome sme stihli takmer všetko. Okolie je však druhoradé a bude vyžadovať množstvo práce,času a financií. Ako malú záplatu som si začala kupovať kvety a trochu tak skrášľovať exteriér.                                      
             
Prvé som ešte s brušiskom vysadila tulipány a narcisy, zatiaľ na provizórne miesto. Neskôr pribudli muškáty do okna a gladioly pred dom. Minulý týždeň sa mi zažiadalo niečo do okien z kuchyne. V prvom kvetinárstve som však zostala zaskočená malým výberom, ževraj sa všetko tento rok rýchlo rozpredalo. Tak šup ho do druhého a tam som vybrala zase muškáty,ale pre zmenu nie ťahavé. Sú to moje prvotiny, tak som si dala za cieľ starost sa o ne príkladne. Dúfam že ich prezimujem a radosť mi budú robiť aj budúci rok. Teraz vždy, keď sa pozriem z okna, mám lepšiu náladu a krajší výhľad.  A čo ste vysadila do hrantikov vy?
           
                       Majte sa krásne!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára