nedeľa 21. mája 2017

malé zmeny u nás...

v obývačke...
                    Prajem peknú nedeľu!
Už nejaký čas mám doma kúpené látky na tvorbu vo voľnom čase. Avšak ten voľný čas mi chýbal, keďže to je ,,robota'' aspoň na hodinu a pri trojmesačnom dieťati dosť ťažké. Našťastie mám skvelého manžela a cez týždeň mi dožičil viac ako tú hodinu.

                

Pred Veľkou nocou som si ušila prvé obliečky na dekoratívne vankúše v obývačke, no zmena ročného obdobia si vyžaduje ďalšie. Všetko som si dopredu namerala, nastrihala a čakala ma iba ,, čistá'' robota na stroji. Výsledkom sú štyri nové letné obliečky a dve námornícke rozrobené.

Radosť mi robí aj kytica, ktorú som dostala od manžela ku dňu matiek za nášho malého princa. Pribudli k nej aj pivonky od babky, ktoré zbožňujem a ich vôňa momentálne dráždi zmysly na jedálenskom stole.

                      

                  Užite si koniec víkendu!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára