štvrtok 18. mája 2017

škoricovo- limetkové

sušienky...
            
                Prajem príjemný štvrtok!
Dnes som ráno vstala skôr ako Kubko a popri iných veciach som si stihla pripraviť aj cesto na keksíky. Už dlho som nad nimi rozmýšľala, len som sa nevedela rozhodnúť, či škoricové, alebo kokosové. Tentokrát vyhrali škoricové, ale recept som ozvláštnila ďalšou ingredienciou - limetkovou kôrou. Ako pozerám, polovica je už preč, tak dúfam, že budú chutiť aj vám. Prikladám recept.
Škoricovo-limetkové sušienky:
- 250g hladkej múke
-90g cukru
-125g masla
-1čl škorice
-2pl medu
- kôra z polovice limetky
-1vajce
Cesto vypracujeme a dáme do chladničky stuhnúť na jednu hodinu. Rozvaľkáme na 4mm a vykrajujeme kolieska. Pečieme v rúre asi 10 minút na 180°.
            
Prajem dobrú chuť a pekný koniec týždňa!



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára