sobota 13. mája 2017

podarí- nepodarí

týmto výrokom som sa dnes riadila pri príprave zajtrajšieho obeda.
            
                  Prajem peknú sobotu!
Ako som už spomínala, našou najčastejšou otázkou je: ,, čo budem variť?". Dnes som sa však nepýtala a sama som mala vymyslený recept v hlave už pár dní. Mama cez týždeň spomenula, že má plnú záhradu mladého kôpru a hneď som dostala chuť na omáčku. Mne by aj stačila iba samotná, ale mužovi sa bude k nej niečo pýtať. A čo iné, ako sekaná?! Ibaže tento krát zo sójového granulátu. Recept bol takmer ako na klasické fašírky, len som pridala ovsené vločky a nastrúhaný syr. Pre lepšiu chuť som formu srnčí chrbát vystlala slaninkou. Mňam! A že čo k tomu? Knedľu! Ibaže muž normálnu knedľu nemusí a na zemiakové knedličky som mala až dva zemiaky a do obchodu sa mi veľmi veru dnes už nechcelo ( čo si nenapíšeš, to nekúpiš ). Tak vznikli moje prvé rožkové knedličky zo šálky.
Manželovi obed chutil, tak dúfam, že to nebolo posledný krát. A čo vy, tiež ste improvizovali a vznikol z toho zaujímavý recept?
             Majte sa krásne a užite si víkend!
   


P.S. Zajtra je Deň matiek, tak nezabudnite ( ja mám pre tú moju už ruže vo váze)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára