utorok 2. mája 2017

rýchly nákup...

v Ikea.
                Prajem pekný utorok!
          
Keď sme sa sťahovali do domu, veľa vecí ešte nemali svoje miesto a nejaké drobnosti chýbali. (A ešte stále chýbajú!) Minulý týždeň ma chytila vlna energie a chcela som poriešiť veľmi i v našom dome, ktoré treba. V spálni sme nemali nočné stolíky, problém bol v tom, že sa nám žiadne nepáčili a zatiaľ sme mali staré z bytu. Možno by tam aj zostali dlho,ale rozhodla som a minulú sobotu sme vyrazili. Avšak ísť s malým dieťaťom do Ikea nie je dobrý nápad. Celý čas mal oči otvorené a sledoval, tak sme bleskovou rýchlosťou prebehli horné poschodie a zapísali čísla v sklade. Dolu sme prebehli skratkami a zobrali len to, načo som si vtedy spomenula :( Doma som potom ľutovala, keď som chodila po izbách a zapisovala si veci na ďalší nákup, ktorý je zatiaľ v nedohľadne.

A tie spomínané nočné stolíky sú iba obyčajné malé komody Kullen, avšak plánujem s nimi nejaké úpravy. 

Také isté sme kúpili aj medzi skrine, tie však ešte musíme posunúť,aby bol celkový dojem vstavanej skrine. A čo vy, mali ste všetko, keď ste sa sťahovali do nového domu alebo bytu? Či len to najpotrebnejšie?
             Majte krásny týždeň!






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára