streda 3. mája 2017

moja prvá...

ozajstná torta! 
            
                 Prajem peknú stredu!
Cez víkend sme boli pozvaní na oslavu svokrovej 60tky. Aj keď času veľmi navyše nemám, rozhodla som sa, že mu upečiem tortu. Okolnosti mi boli naklonené a vo štvrtok som upiekla kakaový korpus. Najdôležitejšie bolo nájsť spoľahlivý recept, pretože žiaden mi nejak nevyšiel. Nakoniec som stavila na 1:1:1, čiže koľko vajec, toľko lyžíc cukru a hladkej múky. Korpus sa podaril fajn,mal špongiovitú konzistenciu, ja osobne by som ho ešte chvíľu dopiekla nabudúce. Zabalila som ho do fólie a čakal do soboty na plnenie. Krém som robila zo šľahačky, v ktorej som roztopila bielu čokoládu a nechala vychladnúť. Na druhý deň som ju vyšľahala, pridala Olé puding a Mascarpone. Prerezaný korpus som obliala sirupom lesná zmes, natrela krémom a pouklada jahody, maliny a čučoriedky. Celú tortu som obtrela krémom a poliala čokoládou, na ktorú som pouklada ovocie. Snažila som sa, aby tentoraz vyzerala trochu honosnejšie, keďže putovala na takú okrúhlu oslavu. Dúfam že všetkým chutila.
                 



                            Majte sa krásne!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára